koleksi orkid Faiz

Mar 2, 2009

african velvet

kalau aku x silap nama pkk ni ialah african velvet. kalau x silap. aku memang admire sgt kat pkk ni tp padaku ianya susah nak jaga. pkk dia x leh kena air sbb cepat busuk. kalau terlebih air atau kurang air bunga x keluar. ayooo... peninnn. hari tu aku beli 3 warna ungu, pink n merah. 1 pasu RM10 tp aku amik 3 dpt RM9 1 pasu. stkt ni yg dah ada bunga purple jer.yg pink ngan merah x bunga pun. baru berputik pastu x kembang2. layu n mati jer..

3 pkk African Velvet yg aku beli dan dah siap tukar pasu.

African Velvel yg berwarna merah tp x ada bunga. pkk pun x berapa subur. masa beli pun memang dah x subur sbb ada 1 pkk jer x leh pilih lain.

ini pkk African velvet yg berwarna pink. pun x ada bunga tp pkknyer subur.

yg ini African velvet warna Purple. ada 1 jer yg dah kembang. cantikkan bunga dia?

No comments:

orkid purple yg ayah tanam